Портфоліо вчителя



                                                              
                                 

                                                            «ДИТИНА, ЯКА ВІДЧУВАЄ АБО УЯВЛЯЄ БЕЗУМОВНУ ЛЮБОВ ДО СЕБЕ ТА ІНШИХ, ЗРОСТАЄ ФАКТИЧНО НЕСПРИЙНЯТЛИВОЮ ДО НЕГАТИВНИХ ВИЯВІВ ЗОВНІШНІХ СИЛ"

За час своєї педагогічної діяльності брала активну участь у методичній роботі. 12 років була керівником ШМО, входила до творчої групи «Крок за кроком». Провела ряд відкритих уроків як на районних семінарах практикумах так і на ШМО, також розробила і провела районний семінар практикум для вчителів на базі нашої школи «Модернізація початкової освіти», матеріали якого були надруковані і схвалені у журналі Початкова освіта. Також на базі нашої школи відбувся семінар - тренінг «Впровадження діяльнісного підходу у початковій школі» за моєї участі як тренера. Маю власний посібник «Цікаве місто ребусів». Маю власні публікації у фаховій періодиці. Своїм власним досвідом ділюсь на різних сайтах, маю власні публікації і сертифікати.  Пройшла онлайн курси «ЕДЕРА», «Вчимося жити разом».

Активну участь брала у різних  конкурсах:

-          у районному конкурсі «Учитель року»;

-          у районному конкурсі «На краще шкільне методичне об’єднання вчителів» - де  розроблений мною посібник отримав І місце;

-          у районному конкурсі «На краще шкільне методичне об’єднання серед вчителів початкових класів» - де  розроблений мною посібник отримав І місце;

-          у районному конкурсі «На краще портфоліо вчителя» - І місце;

-          у всеукраїнському конкурсі «Джміль і бджілка». Районний етап – І місце, обласний – І місце, всеукраїнський – І місце. Маю нагороди.

На мою думку, сучасні діти перебувають в інформаційній епосі, розвиненому світі, навчаються за складною програмою. Свою педагогічну мету вбачаю у тому, щоб спростити сприйняття. Практикую елементи ейдетики, швидке запам’ятовування, розвиває уяву, образне мислення, мовлення. Застосовую інтерактивні методи: групові завдання, динамічні вправи та проектну роботу, яка розвиває соціальні навички. У кожній проектній групі є лідер, який здобуває навички лідерства та стає сильним прикладом для інших. Завдяки командній роботі діти навчаються співпрацювати.

                                                               

Знайомлю дітей із сучасними інформаційно-технічними можливостями, використовуючи Інтернет під час уроків, заохочую дітей самостійно працювати, здійснюю діяльнісний підхід. Завдяки цьому вони почуваються справжніми дослідниками та більше зацікавлюються навчанням. Тому для себе я обрала науково методичну тему «Забезпечення розвитку інноваційної особистості учня засобами ІКТ», хочу щоб мої учні вміли реалізовувати себе не лише у віртуальному світі, а й в реальному житті. На своїх уроках зазвичай використовую віртуальні подорожі, екскурсії, відеоролики, відеозагадки,слайд презентації, мультфільми, тести, тренажери. Учні з великим бажанням створюють власні презентації, що сприяють компетентнісному та діяльнісному  підходу  до навчання.

                                                          

У своїй практиці впроваджую інноваційні технології, а саме: ігрові, здоров’я збережувальні, інформаційні, мультимедійні, технологію інтеграціі, тренінгові технології, проблемне навчання та проектні технології, квест технології, мобільні технології.

Під час викладання застосовую проблемно-пошукові й дослідницькі прийоми, а також інтерактивні методики: мозковий штурм, мікрофон, асоціативний кущ, метод «Прес», «навчаючи — вчусь», ігрові ситуації, учнів початкової школи завжди зацікавлюють ігрові моменти, сюрпризи, несподіванки. 
           О
собливість і унікальність кожної дитини для мене є дуже важливою. Велику  увагу звертаю на кожен прояв індивідуальності.

Постійно вчуся та ділюсь досвідом; переймаю досвід  педагогів інших країн.

Намагаюся втілювати у життя учнів світові методики: гуманну педагогіку грузинського педагога Ш.О. Амонашвілі «Вчитель на рівні учня». Концепція Марії Монтессорі – враховує, що кожна дитина унікальна і розвивається за особистим планом. Елементи вальдорфської педагогіки - надає дітям допомогу з особистісним становленням та розкриттям талантів «у гармонії із закономірностями і тенденціями розвитку природи, людини та світу».

Раніше, коли більшість людей працювали на виробництві, основними необхідними навичками були знання ринку, гарна взаємодія з іншими, вміння багато працювати та бути професіоналом — ефективним, старанним, чесним і справедливим. Зараз учні також потребують цих навичок, але для того, щоб працювати в інформаційну епоху, учні також мають вміти критично мислити, творчо вирішувати проблеми, зрозуміло пояснювати свою думку, засвоювати мінливі технології та орієнтуватись у стрімкому інформаційному потоці. Швидкі зміни в нашому світі вимагають від учнів бути гнучкими, брати на себе ініціативу та бути лідерами, а також створювати щось нове та корисне.

Вважаю, що діти мають оволодіти навичками ХХІ століття. Навички ХХІ століття — це набір здібностей, які необхідні учням для успіху в умовах сучасного глобалізованого інформаційного світу.

Навчальні та інноваційні навички: 

·         творчість і інноваційність;

·         критичне мислення і вміння вирішувати проблеми;

·         комунікативні навички та навички співробітництва.

Вміння працювати з інформацією, медіа та комп’ютерні навички:

·         інформаційна грамотність;

·         медіа грамотність;

·         IКT-грамотність (грамотність у галузі інформаційно-комунікаціних технологій).

Життєві та кар’єрні навички:

·         гнучкість та пристосовуваність;

·         ініціатива та самоспрямованість;

·         соціальні навички та навички, пов’язані зі співіснуванням різних культур;

·         продуктивність та вміння з’ясовувати та враховувати кількісні показники;

·         лідерство та відповідальність.

Моє життєве кредо «Вік живи - вік учись». Змінюється світ, змінюються діти – повинні змінюватись і ми, іти в ногу з сучасністю аби дітям було цікаво навчатися.

Тому девізом своєї педагогічної діяльності вважаю слова А. Енштейна «Уміє вчити той, хто вчить цікаво».             

    











Немає коментарів:

Дописати коментар